ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Εντοπισμός και Αξιολόγηση Υποψήφιων Πελατών
(Μέρος Γ’)

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
24/04/2009 - Updated on 10/03/2016
in Marketing & Sales
A A
customer-centric
Share on Facebook

Προγραμματίστε. Στη συνέχεια προγραμματίστε ακόμη περισσότερο

Ο προσεκτικός σχεδιασμός εξοικονομεί χρόνο. Όπως λέγεται:

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

«Προγραμμάτισε τη δουλειά σου και κατόπιν δούλεψε τον προγραμματισμό σου». Συνειδητοποιήστε ότι ο χρόνος αποτελεί το πολυτιμότερο αγαθό. Ο προγραμματισμός και η πλήρης αξιοποίηση του χρόνου εξασφαλίζουν ότι όλες οι σημαντικές δραστηριότητες (αναζήτηση υποψήφιων πελατών, τηλεφωνικές επαφές, προετοιμασία παρουσιάσεων, τήρηση αρχείου κ.λπ.) θα πραγματοποιηθούν. Πρέπει να αντιμετωπίζετε το χρόνο σας όπως η Coca-Cola αντιμετωπίζει τη δίψα: όταν κάποιος σβήνει τη δίψα του όχι πίνοντας μια Coca-Cola, αλλά ένα ποτήρι νερό ή κάποιο άλλο αναψυκτικό, είναι μια «δίψα χαμένη για πάντα». Πρέπει, λοιπόν, να κατευθύνετε το χρόνο σας με προσοχή: δεν είναι ανεξάντλητος.

Πρέπει να προετοιμάζετε τις δραστηριότητες της ημέρας με βάση τους στόχους που πρέπει να πετύχετε για να αναπτύξετε και να διατηρήσετε ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα πωλήσεων. Πρέπει επίσης να καθορίσετε με σαφήνεια ποιο θα είναι το μέτρο των στόχων σας: μονάδες πωλήσεων, αξία πωλήσεων, μεικτό κέρδος για την εταιρεία ή κάποιο άλλο κριτήριο; Το επόμενο βήμα είναι ο σχεδιασμός των κινήσεων που θα οδηγήσουν στην επίτευξη αυτών των στόχων.

Το επόμενο τρίπτυχο μπορεί να σας βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση.

 

Επικοινωνία και επαφή με υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες

Η ύπαρξη μιας ενημερωμένης καρτέλας (χειρόγραφης ή μηχανογραφημένης) για κάθε υποψήφιο ή υπαρκτό πελάτη θα σας βοηθήσει να θυμάστε σημαντικές πληροφορίες που τον αφορούν, αυξάνοντας τις πιθανότητες να πραγματοποιήσετε την πώληση. Το πρόγραμμα των συναντήσεών σας πρέπει να στηρίζεται στις καρτέλες αυτές. Οι καρτέλες θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε όλες τις σημαντικές υποχρεώσεις της εβδομάδας ή του μήνα. Θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τους τακτικούς πελάτες που πρέπει να επισκεφθείτε, καθώς και τους υποψήφιους πελάτες για τους οποίους έχετε θετικά στοιχεία. Το πρόγραμμά σας πρέπει να είναι αρκετά ευέλικτο, ώστε, σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν μπορέσετε να το ακολουθήσετε, να μπορείτε να επισκεφτείτε εναλλακτικά κάποιους άλλους πελάτες που βρίσκονται στην ίδια περιοχή. Μερικές ακόμη υποδείξεις για τις καρτέλες των πελατών: καταχωρίστε στοιχεία που αφορούν τόσο τον υποψήφιο πελάτη ως άτομο όσο και πληροφορίες για το επαγγελματικό του περιβάλλον.

Όσον αφορά τα προσωπικά στοιχεία, περιλάβετε πληροφορίες όπως η σωστή προφορά του ονόματός του, η διεύθυνσή του, τηλέφωνα, εμπειρίες, μόρφωση, ενδιαφέροντα κ.λπ. Στοιχεία που αφορούν το επαγγελματικό του περιβάλλον μπορούν να περιλαμβάνουν το όνομα της επιχείρησής του ή της εταιρείας στην οποία εργάζεται, το μέγεθός της, τη θέση της, τη φερεγγυότητά της, το είδος της διοίκησης που ασκείται κ.λπ.

 

Σχεδιασμός δρομολογίου

Πρέπει να είστε εξοικειωμένοι με τη γεωγραφία της περιοχής στην οποία δραστηριοποιείστε. Με τον προσεκτικό σχεδιασμό των δρομολογίων και των μετακινήσεών σας θα εξοικονομήσετε κόπο και χρόνο. Ένας χάρτης θα σας βοηθήσει να φτάσετε στον προορισμό σας ακολουθώντας τη συντομότερη διαδρομή. Προσπαθήστε να αποφύγετε τα λάθη στο σχεδιασμό της διαδρομής σας και το περιττό πηγαινέλα.

Δυστυχώς, πολλοί επαγγελματίες πιστεύουν ότι η απάντηση σε πιθανά προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι η αλλαγή της περιοχής στην οποία δραστηριοποιούνται. Δοκιμάζουν, λοιπόν, να κινηθούν σε μια άλλη περιοχή ή άλλη πόλη, εκεί όπου «τα δέντρα έχουν περισσότερους καρπούς», πολλές φορές οδηγώντας και εκατό χιλιόμετρα. Κι όμως, το «κλειδί» για περισσότερες πωλήσεις στην περιοχή ή την πόλη όπου δραστηριοποιούνται ίσως βρίσκεται στη σκληρότερη προσπάθεια.

Η καλύτερη διαδικασία που μπορείτε να ακολουθήσετε για να βελτιώσετε το σχεδιασμό των διαδρομών σας είναι να χωρίσετε την περιοχή που καλύπτετε σε τομείς και στη συνέχεια να εντάξετε τους τομείς και τις δραστηριότητές σας σε ένα γενικό πλάνο.

 

Αναφορές, τηλεφωνικές επαφές και έλεγχος ημερήσιας δραστηριότητας

Ανεξάρτητα από το αν απαιτείται η τήρηση αρχείων από την εταιρεία σας, εσείς καλό είναι να τηρείτε: μπορούν να αποδειχθούν εξαιρετικής σημασίας. Μολονότι κάθε εταιρεία έχει τα δικά της έντυπα, αυτά που συνήθως θα χρειαστεί να συμπληρώσετε είναι: η ημερήσια αναφορά επαφών με πελάτες, η εβδομαδιαία συγκεντρωτική αναφορά επαφών, η μηνιαία αναφορά δραστηριοτήτων, καθώς και η αναφορά δαπανών. Οι αναφορές επαφών με πελάτες περιλαμβάνουν συνήθως στοιχεία όπως: σκοπός της επαφής, βαθμός επιτυχίας και ενέργειες που πρέπει να γίνουν στη συνέχεια. Οι αναφορές αυτές περιέχουν ακόμη στοιχεία για την κατάσταση της αγοράς, το ενδιαφέρον που σημειώνεται για τα προϊόντα, αλλά και για τον ανταγωνισμό. Η προσεκτική συμπλήρωση των αναφορών και των εντύπων αυτών σας βοηθάει να συγκρίνετε τα αποτελέσματά σας με τους αντικειμενικούς στόχους, με άλλα λόγια, αντικατοπτρίζουν το βαθμό της αποτελεσματικότητάς σας. Όπως αφιερώνετε ένα κομμάτι της ημέρας σας για τη συμπλήρωση των αναφορών, πρέπει να αφιερώνετε και ένα κομμάτι της ημέρας σας για τηλεφωνήματα. Αναφέρθηκε προηγουμένως η σημασία του τηλεφώνου ως εργαλείου για την ανεύρεση και την προσέγγιση υποψήφιων πελατών. Στην ενότητα που αναφέρεται στο κλείσιμο της συνάντησης με τον υποψήφιο πελάτη θα βρείτε μια εξαιρετική περιγραφή της αποτελεσματικής χρήσης του τηλεφώνου.

 

Από τη σειρά βιβλίων Πωλήσεων του MDRT, Εκδόσεις MORAX, τηλ.: 210-9594121 & 165, Λεωφ. Συγγρού 236, Καλλιθέα 176 72, www.moraxmedia.gr.

Tags: επιμόρφωση
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
sofosbannergif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ